,

6 Redenen waarom je bewust moet bouwen aan je merk

08:45

Als ik je vraag een aantal sterke merken op te noemen zul je waarschijnlijk direct denken aan de grote jongens: Nike, Coca Cola, Red Bull, of dichter bij huis: HEMA, Bolletje, Grolsch. Maar heb je er wel eens bij stil gestaan dat je eigen organisatie ook een merk is, net zo goed als Google of Unilever.

Een merk is veel meer dan alleen je logo en je huisstijl, het symbool dat met jouw producten en diensten wordt verbonden als teken van herkenbaarheid. Het gaat verder dan dat, een merk is de wereld van associaties en emoties die mensen hebben bij je organisatie, je producten en diensten en bij alles wat je communiceert en laat zien.

Het gaat om je identiteit, je persoonlijkheid, waarom je onderneming bestaat, je toegevoegde waarde, en hoe je zaken doet. Bovendien zit het merk verweven in je hele organisatie, van inkoop, tot HRM tot marketing & sales. Hieronder lees je waarom wij vinden dat je bewust aan jouw merk moet werken. Bekijk onze site om te zien aan welke merken wij bouwen.



Benieuwd hoe je dit nou aanpakt? In een volgende blog help ik je op weg.
Wil je nu direct aan de slag, of gelijk wat tips? Mail me!

door: Corina

Ook Interessant

0 reacties

Volg ons op Facebook

Blog Archive